Dashboard losmaken Polo 9N3

Ik had mijn pasje van het kentekenbewijs op het dashboard laten liggen, dus ik rijd weg en vervolgens valt mijn pasje achter het dashboard....
Kan er ook niet tussen komen of iets.
Weet iemand of ik erbij kan komen als ik het dashboard losmaak? Zo ja? Graag een linkje erbij met de stappen die ik moet volgen.

Als ik dit zelf niet kan/mag doen, dan denk ik dat het verstandiger is om naar de garage te gaan om deze er uit te halen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 FSI 
Geef de locatie aan waar het pasje achter het dashboard is gevallen. Kijk met een zaklamp vanuit de voetenruimte naar boven richting het raam, wellicht dat het pasje ergens is blijven hangen. Anders moet je beginnen met demontage van de middenconsole, dus het audiogedeelte van het dashboard. Maak foto's van de werkzaamheden.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Geef de locatie aan waar het pasje achter het dashboard is gevallen. Kijk met een zaklamp vanuit de voetenruimte naar boven richting het raam, wellicht dat het pasje ergens is blijven hangen. Anders moet je beginnen met demontage van de middenconsole, dus het audiogedeelte van het dashboard. Maak foto's van de werkzaamheden.

Het zit vanuit de bestuurderskant gezien:
Rechtsvoor. Morgen zal ik eens kijken of ik uw opties kan proberen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 FSI 
Het is opgelost! Met behulp van een compressor kon ik de pasjes er uit krijgen. Er zit blijkbaar geen ruimte achter het dashboard.
Via de zijkant geblazen met de compressor werkte blijkbaar, ze kwamen er zo weer uit. Thanks voor de snelle reacties allemaal!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!