dagrijverlichting vervangen

Vandaag even aan het hobby geweest, heb de dagrijverlichting vervangen, voor led canbus higg power.

het was plu and play dacht zal we wel de draadjes om moeten zetten, maar erin drukken en klaar

maar nu geeft ie een lampenstoring.. moet ik dan toch de draadjes om draaien??

sorry voor het zoveelste topic kon het niet terug vinden, alvast bedankt


IMG_1157.jpg
 
Ghehe, mag je van mij best proberen maar dan zalmde melding blijven en je led het waarschijnlijk niet doen Stick Out Tongue
Die melding is evt uit te zetten middels vagcom en anders wat bij mij eerder ook wel werkte was de auto starten op stadslicht en als de auto 20m gereden had terug zetten op drl, dan bleef de melding bij mijn auto meestal ook uit totdat die opnieuwstarte (incluis start stop) ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
@ surfdude, heb jij de canbus high power leds van xenonlamp punt nl?

Ik heb deze ook (led met lens op een rood gelakt aluminium blokje), en ook ik heb de canbus melding.. eerst normale verlichting aan en dan contact inschakelen en starten geeft bij mij toch meteen een lampen melding, hoe is dat bij jou surfdude?
 
@peterbaarlo, inderdaad heb die lampen ook, net getest en nu is het lampje uit en en krijg geen melding meer, meerdere keren gestart en gestopt en gereden. Wat wel opviel na het inbouwen was dat me stadslichten het even niet deden, die doen het nu ook weer gewoon en de melding is weg

voorals nog lijkt het opgelost..
 
Waarschijnlijk toch geen canbus :)
Led's van SilencerNL (inkoopactie) werken uitstekend!

ook met die leds kun je een canbus fout krijgen als je auto er "gevoelig" voor is oid of dat je gewoon 2 mindere leds hebt ;)
heb 't zelf ook meegemaakt met een set uit de voorlopende inkoopactie op de laatste ;)
de kwaliteit van de leds zijn echter wel zeer goed! :)

maar de lampencontrole voor de drl is wel uit te zetten, net als die voor meerdere lampen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!