Dagrijverlichting icm after-market xenon

Bij mij werkt het ook niet zo, zoals aangegeven in dat artikel (staat ook in je handleiding wat daar genoemd wordt ;))
verder staat dat je evt de zekering van de drl eruit moet halen om het uit te krijgen volgens het boekje? :roll:
lijkt me niet verstandig, maar 't kan..

Om schakelen met vcds is inderdaad de beste optie, al weet ik nog niet hoe dit moet, maar Houz74 kan je hiermee uit de brand helpen wat dat betreft ;)

en verder kun je er zeker van zijn dat het problemen gaat geven met xenon, de ballasten vinden het over het algemeen namelijk niet leuk dat ze minder stroom krijgen dan benodigd ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!