Dagrijverlichting gelijk met "normale" koplampen aan

Weet er iemand of het mogelijk is om de onderste twee lampen (dagrijverlichting) ook aan te laten wanneer ik de lichten aan zet? Nu schakelt hij automatisch over naar alleen de koplampen terwijl ik graag alle 4 de lampen aan heb aan de voorkant.

Bedankt voor de reactie's!
 
Volgens mij is dat wel te omzeilen met Vagcom toch?

maar goed anders zet je toch gewoon je mistlampen aan ;)?
eigenlijk heb ik wel een beetje hekel aan die figuren die met 4 lampen rondrijden...blinds the shit out of me

(ja het staat mooier maar volgens mij mag dat toch echt alleen bij MIST)
Allemaal eigen risico natuurlijk je moet het gewoon doen als je het wilt daar niet van...want door rood licht lopen mogen we ook niet ;)
 
KYC,
Je stelt zelf voor om de mistlichten aan te doen, maar tegelijk ga je ons wel haten omdat wij wannabees met de mistlichten aanrijden en je verblinden Big Grin Big Grin
Net daarom wil ik de drl laten branden (verblinden je toch niet overdag??)

Grtz
 
dat is een slimme truc van de fabrikant. door de DRL in de koplamp te dimmen verandert het ineens in stadslicht en dat mag weer wel samen met dimlicht. Net zoals mijn LEDS
 
R 458 als bestuurder van een motorvoertuig tegelijk met enig ander licht aan de voorzijde dagrijlicht voeren; 41 lid 1 RVV 1990; 100 Euro

Artikel 41
1. Onverminderd artikel 32, eerste lid, mogen bestuurders van een motorvoertuig bij dag dagrijlicht voeren. Het dagrijlicht wordt niet tegelijk met enig ander licht aan de voorzijde van het voertuig gevoerd.
 
@Smartie

yeah ik ben er geen voorstander van
als je op landweggetjes rijd midden in de nacht oké...maar overdag? toch eigenlijk niet nodig Stick Out Tongue?

volgens mij kun je daar ook een boete voor krijgen als je met mistlampen op een klaar lichte dag rond gaat rijden (althans iemand hier op de forum had daar bijna een boete voor gehad)
 
iets met die hebben geen stadslicht in de koplamp unit?
heb ik ook lang over nagedacht (en gezeurd) Stick Out Tongue
zovan als t dimlicht uit is en de schakelaar niet in stadslicht funtie staat dan branden de drl van die wagens, wordt de schakelaar naar stadslicht/dimlicht gedraaid, dan dimt de drl waardoor het de functie stadslicht krijgt ;)
en dat mag dus wel zoals is beschreven al in t topic ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
iets met die hebben geen stadslicht in de koplamp unit?
heb ik ook lang over nagedacht (en gezeurd) Stick Out Tongue
zovan als t dimlicht uit is en de schakelaar niet in stadslicht funtie staat dan branden de drl van die wagens, wordt de schakelaar naar stadslicht/dimlicht gedraaid, dan dimt de drl waardoor het de functie stadslicht krijgt ;)
en dat mag dus wel zoals is beschreven al in t topic ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!