DAB Plus

Inderdaad, was zeker niet goedkoop. Maar dat komt vooral omdat ik een full HD front camera wou, een HD achter camera en ook nog eens wifi ondersteuning.
Maar goed, puist met geld uitgegeven en werkt op zicht prima, verpest alleen m'n DAB luister plezier, iets waar ik heel bewust voor had gekozen.
Leverancier heeft zich nog niet gemeld dus we wachten af ...
 
Ondertussen weer contact met de leverancier gehad, welke op zijn beurt weer contact met de importeur heeft gehad.
Er blijken meerdere mensen te zijn die ook na de door de importeur verzonden vervangingskabel nog steeds problemen hebben.
BlackVue/Pitasoft laat dus een behoorlijke steek vallen.

Importeur gaat nu contact opnemen met BlackVue/Pitasoft ...

To be continued ...
 
Thnx voor het meedenken maar ben niet van plan nu voor de 3e keer alles los te gaan halen, alles afschermen en terug bouwen en dan maar hopen dat het werkt.
Daarbij, beschadig ik de originele kabel daarmee op de een of andere manier dan is m'n garantie ook weg.

Wacht nu op een antwoord van BlackVue/Pitasoft en wil van hun nu een garantie dat de volgende oplossing die ze aandragen werkt.
Tot die tijd is het kiezen, of de dashcam of DAB in de auto, samen tegelijk gaat nog ff niet.
 
Triest maar waar, na 2 weken heeft m'n verkoper nog steeds geen enkele reactie mogen ontvangen van BlackVue/Pitasoft.
De kans dat die nog met een redelijke oplossing gaan komen is dus minimaal.

De verkopende partij is gelukkig super redelijk en heeft me de volgende voorstellen gedaan:
- Inleveren van het DR550GW-systeem en volledige terugbetaling (€359,95) van het aankoopbedrag + de kosten voor retourzending.
- Inleveren van het DR550GW-systeem en vervanging door DR500GW 16GB (€259,95) + DR380G 8GB (€179,95). Totale winkelwaarde ligt dus op €439,90.
Voordeel aan deze setup is dat u met een stroomkabel, en niet met coax, verbinding dient te maken met uw zekeringsdoos.
De reeds gehangen DR550GW voorhouder mag u houden, net zoals de reeds geïnstalleerde stroomkabel.

Zoals je wel begrijpt heb ik vertrouwen meer in BlackVue, niet in hun producten en niet in hun support.
Retour afzender dus.

Mag een slotje op dit topic.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!