CSR Automotive versus Rieger

Tijmi

Exclusive lid
979
0
0
Beste Forumleden,

Ik wil jullie mening vragen over welke van de volgende 2 afbeeldingen het mooiste is of past bij mijn Witte Polo.
Het gaat om de achter diffuser.
Alvast thx voor jullie mening.

HA035.jpg


Rieger_Polo_6R_11.jpg
 
De Rieger is toch wel wat meer OEM dan die van CSR Automotive. Daarbij is Rieger een bekend merk en heb je minder kans dat het bijvoorbeeld van slechte kwaliteit is of een slechte pasvorm heeft.
 
iPolo je weet toch dat ik 2 einddempers heb. Ik was het van die gepimpte grasmaaier

dus die abt spoiler past niet en ik vind hem geeneens mooi.
Mag ik je nu vragen welke van de 2 je dan het minst lelijk vind
 
Ow ja, natuurlijk! Onze grasmaaier haha! Stick Out Tongue.
Dan vind ik de Rieger veel mooier. Vooral die diffusor is mooier en lijkt meer OEM.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Als je voor Rieger gaat kan je net zo goed een GTi of een Blue GT of een R-line bumper halen en dan weet je zeker dat je kwaliteit heb vind CSR echt wel mooi alleen ik kan niks zeggen van de kwaliteit dat zou gis werk zijn.

Dus....keuzes keuzes en nog eens keuzes ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!