Cruise control laten inbouwen

Hallo,

Ik ben nieuw op deze forum, dus dit is mijn eerste post.

Ik ben eigenaar van een polo 9n3 1.4 16v bouwjaar 2006 en wil graag cruise control laten inbouwen.

Waar kan ik dit het beste professioneel laten inbouwen en hoeveel gaat dit kosten? (Het liefst omgeving Amsterdam)

De polo heeft geen boordcomputer(geen knopjes op de huidige richtingaanwijzers).
 
Bedankt voor de snelle reactie, ik heb de website bekeken.

Zoals Xander al vroeg, hoeveel had het jou destijds gekost om cruise control te laten inbouwen bij hun?
 
Bedankt voor de snelle reactie, ik heb de website bekeken.

Zoals Xander al vroeg, hoeveel had het jou destijds gekost om cruise control te laten inbouwen bij hun?

Ik heb door Marja dit jaar maart mijn cc laten inbouwen voor 175€. Het werkt perfect, goede service ook meteen even wat vag-com opties laten aanzetten.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Ik heb eerst wat mailverkeer met ze gehad en pas toen ik een afspraak met ze gemaakt had voor het inbouwen, kreeg ik een 06 nr.

175.- is idd niet duur. Op internet lees ik ook allemaal complimenten van anderen die cruisecontrol hebben laten inbouwen bij Marja.
Ook lees ik dat het soms wel 2 weken kan duren voordat ze reageren op mail.

Jammer dat ze geen tel nmr online zetten om direct een afspraak te kunnen maken.
 
175.- is idd niet duur. Op internet lees ik ook allemaal complimenten van anderen die cruisecontrol hebben laten inbouwen bij Marja.
Ook lees ik dat het soms wel 2 weken kan duren voordat ze reageren op mail.

Jammer dat ze geen tel nmr online zetten om direct een afspraak te kunnen maken.

Idd het duurde bij mij ook een tijdje voor ze reageerden...uiteindelijk heb ik nóg een mailtje gestuurd met mijn vraag uit de eerst verstuurde mail en toen kreeg ik wel een antwoord. Ik had mijn 1e mailtje op 30 aug. 2010 verstuurd en op 4 sept. 2010 wéér! Pas op 9 sept. kreeg ik een antwoord en kon ik afspreken wanneer ik kon komen.

Ik wil je wel een 06 nr. geven, maar die mag je pas ná 18.00 uur 's avonds bellen maar dat lijkt me wel logisch. Ik wil je anders wel een pb sturen met hun 06?
 
Idd het duurde bij mij ook een tijdje voor ze reageerden...uiteindelijk heb ik nóg een mailtje gestuurd met mijn vraag uit de eerst verstuurde mail en toen kreeg ik wel een antwoord. Ik had mijn 1e mailtje op 30 aug. 2010 verstuurd en op 4 sept. 2010 wéér! Pas op 9 sept. kreeg ik een antwoord en kon ik afspreken wanneer ik kon komen.

Ik wil je wel een 06 nr. geven, maar die mag je pas ná 18.00 uur 's avonds bellen maar dat lijkt me wel logisch. Ik wil je anders wel een pb sturen met hun 06?

Ja dat zou top zijn.. na 18:00 neem ik dan contact op om een afspraak te maken.
 
Dankjewel, ik heb ook maar een mailtje richting deze partij verstuurd. Baal er toch wel aardig van dat ik geen cruise control heb! Ook zit er geen boordcomputer op mijn Polo, erg balen...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
gewoon een mailtje sturen.
even gedult hebben,
de mannen hebben het druk!
Ik ben er ook geweest.
Is echt magistraal.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Hey, ik wil ook cruise control in laten bouwen en zag dit gesprek en het klinkt goed om bij Marja's dit te laten doen. Ik heb een paar weken geleden een mail gestuurd maar nog geen reactie. Mijn vraag was nu of @Polootje nog het nummer heeft van Marja's? Dat zou heel fijn zijn en ik zal na 18:00 bellen.

Idd het duurde bij mij ook een tijdje voor ze reageerden...uiteindelijk heb ik nóg een mailtje gestuurd met mijn vraag uit de eerst verstuurde mail en toen kreeg ik wel een antwoord. Ik had mijn 1e mailtje op 30 aug. 2010 verstuurd en op 4 sept. 2010 wéér! Pas op 9 sept. kreeg ik een antwoord en kon ik afspreken wanneer ik kon komen.

Ik wil je wel een 06 nr. geven, maar die mag je pas ná 18.00 uur 's avonds bellen maar dat lijkt me wel logisch. Ik wil je anders wel een pb sturen met hun 06?
 
Volkswagen  Polo 1.4  1.4 6R 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!