Copycats

Zoals de topic zegt: Copycats!!! :cool:

Vanmiddag zag ik namelijk een "bijna" identieke copy van de auto van Mauri!
Omdat ik weet waar Mauri's auto stond en wat hij aan het doen was, wist ik zeker dat hij het niet was.
Hij had zelfde rode lijntje voor, zelfde velgen etc... :roll:

Ik heb geen problemen om ideeen te wisselen en ook deels toe te passen, maar een copy maken van een andere auto... Dat vindt ik iets te ver gaan! :twisted:

Hebben jullie wel een copycats gezien en hoe denken jullie erover :?: ... :mrgreen:
 
@Johan

Klopt helemaal...ben dan ook benieuwd of er op MIVW eens wat andere stylen te zien zijn.
Vind alleen jammer als je eens wat anders onder je wagen hebt dat gelijk als minder wordt gezien want BBS is HET toch wel (of Porsche en Bentley velgen) op meetings.

Probeer altijd je eigen draai aan je styling te geven en tuurlijk zal je altijd cpycats houden...
Ander mooi voorbeeld is een witte auto met zwart dak. Hoe vaak is dat al wel niet gekopieerd?? Is het dan nog wel orgineel? Nee, dat niet maar het blijft wel de mooiste combi vind ik voor een witte auto. Maar dan wel zoals Enzo hem heeft , lekker dik aangekleed, want een witte auto met een zwart dak en 14 inch wieldoppen ziet er niet uit.

(Enzo niet gelijk naast je pattas gaan lopen he!! :mrgreen: )
 
Aan de ene kant kan je trots zijn dat iemand hetzelfde wil als jij, maar aan de andere kant is het leuker om iets unieks te hebben. Er zijn genoeg mensen die geen dingen aan hun auto durven te veranderen zonder dat ze het gezien hebben. Als je iets unieks met je auto wil zal je toch moeten blijven veranderen.

@ Johan
Trouwens op vwforum vind ik het nog niet zo erg, op volksforum is dat veel erger. Als je gaan geen RM's erop zet hoor je er niet bij, maar de members daar zijn ook een hecht clubje waar je bijna niet tussen komt.

Je moet gewoon je auto maken in de stijl die jij wilt en niet die een ander wil zien. ;)
 
Orgineel blijven met een Polo is sowieso moeilijk, het is 1 v/d meest verkochte auto's op het moment. Zal dus nogal vaak voorkomen dat je een zelfde soort ziet rijden, of je moet iets aan jou eigen auto hebben gedaan dat echt uniek is, maar dat is alleen voor de creatievelingen onder ons! :mrgreen:

Bij het modificeren van jou auto met bestaande onderdelen die jan alleman ook kan kopen/krijgen kun je helaas erop wachten dat andere dit ook doen! :lol:
 
Ooit was ik redelijk uniek met een sportieve, witte hatchback met donkere lichtmetalen velgen. Toen was wit volgens de massa nog voor bestelwagens. Nu staan er in elke straat 5 witte wagens.

Had mijn zinnen gezet op een witte GTI, maar ik zie elke dag zó veel witte Polo's rijden dat ik serieus een rode overweeg! :cool:
 
Hahah als ik eerlijk moet zijn is internet een bron van inspiratie voordat men iets besteld.

De meeste zullen daar ook kijken of er iets moois is wat ze kenne kopieeren.

Sommige in hun eigen stijl sommige identiek. Hangt er net vanaf wie hetdoet en wat men ervoor wilt uitbesteden! :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!