Constant dimlicht aan.

Re: altijd het dimlicht aan?

ben gister bij de man van marktplaats geweest waar hier al veel over gesproken is maar die kreeg het nog niet voor elkaar hij zou nog even zoeken voor mij verder goede service.
 
Re: altijd het dimlicht aan?

ik heb even voor je gekeken, voor de 6R is het nog niet leverbaar maar zal eerdaags komen.. voor de Polo 9N/3 kost het het volgende:

module: 79euro
100% Massenkabel: 5euro
verzendkosten: ~15euro

die 100% Massenkabel heb je sowieso nodig als je xenon hebt heb ik gelezen omdat die lampen niet 'dimbaar' zijn!

met deze module heb je tevens ook de mogelijkheid om de Cominghome/Leavinghome functie aan te sluiten op je mistlicht, dimlicht of grootlicht!

dit heb ik gevonden op http://www.daylightrunning.de
 
Re: altijd het dimlicht aan?

cornesagt zei:
ik zou graag altijd mijn dimlicht (het gewoone licht dus)aan hebben zonder de schakelaar te hoeven gebruiken dus gewoon contact omdraaien en licht gaat aan weet iemand waar ik dit kan laten veranderen?


bij mijn polo is dat gewoon,
dat is namelijk m'n dagrijverlichting.
dus het zou vast wel kunnen denk ik.
 
Ik het elders dit ook aangekaart in een andere onderwerp. Ik snap er niets meer van. Dacht dat het aan de BM model lag dat de BM het alleen konden. Maar ik zag laatst een Tsi die ook met de lichten uit reed. En alleen de mistlampjes aan had. Het is mij ook een raadsel hoe dat nu zit. De dealer weet het me ook niet te vertellen....
 
Er is een optie in de optielijst die je kon aanvinken namelijk : Dagrijverlichting.
Elke auto heeft dit standaard in de koplampen, als je deze optie had, had je het in de mistlampen, daar zitten namelijk 2 lampjes in 1 zo n unit. 1 voor de mistlampen en 1 voor de dagrijverlichting. Als je dit niet hebt kan het dus zijn dat dit in de koplampen zit.

Grappige alleen is dat ik die optie niet heb aangevinkt omdat ik dus dacht dat dit standaard was (bleek dus alleen voor de koplampen) maar ik heb het wel in mijn mistlampen unit. Misschien dat het alleen standaard was in de mistlampen voor de Polo BM.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!