Condens voorruit buitenkant

Van binnen prima aircootje aan en het is weg
Maar ik heb telkens last van condens aan de buitenkant van mijn voorruit tijdens regen

Moet dus om de minuut ruitenwisser gebruiken om te kunnen zien

Iemand enig idee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
Oorzaak condens is vettige voorruit.
Koop een goedkope Sprayflacon(Action) en doe er wat ammonia in en spray dat op een stuk keukenrol en maak de voorruit hier goed mee schoon (binnen èn buitenkant)

Interieurfilter nakijken en evt vervangen scheelt ook veel condensvorming aan de binnenkant.

mvrg
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Joey070
Heb je de airco koud staan dan? dan wil het aan de buitenkant nog wel eens condenseren, aan de andere kant als het regent gebruik je de ruitenwissers wel vaker dan iedere minuut, of heb je dit als je de auto net start en het nog koud is, geen verwarming op de ruit nog en tijdens het rijden vormt er zich weer condens op het raam?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Voor de binnenkant heb ik deze https://www.gamma.nl/assortiment/pingi-auto-ontvochtiger/p/B494349

En voor de binnen en buitenkant kan ik je Sonax streeploze ruitenspray aanraden te koop bij de Action voor 2 euro, kleine flacon ideaal om altijd in je auto bij te hebben. Tip koop dan ook gelijk daar een blauwe pluisvrije microvezel doek voor 0.90€
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Joey070
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!