Compsition colour vervangen, welke aftermarket unit past? (Opgelost)

Beste forumleden,

Ik wil mijn composition colour gaan vervangen door iets met meer mogelijkheden. (Dab+, android auto e.d.) Als ik zoek krijg ik niet duidelijk wat er past qua vorm?
Past een dubbel din radio in de ruimte van de huidige composition colour of moet ik iets zoeken wast specifiek voor de Polo AW gemaakt is?

Of past een unit die in het vorige model polo past ook in de Polo AW? Als je zo'n afdekplaatje nodig hebt om het te laten passen, waar koop je die dan?

Ik heb een poging gedaan me er in te verdiepen maar krijg het niet helder!

Wie kan me adviseren?

Groet Sander

25.jpg
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Vermeld even zelf het antwoord wat ik gevonden heb op mijn vraag. Misschien heeft iemand anders er ooit wat aan!

Je hebt dus een verloopsetje nodig. De enige die ik tot nu toe gevonden heb kost 200 pond! Hier de link naar Youtube met een uitleg hoe je de unit vervangt door een aftermarket unit.

In de beschrijving staat een link naar de webshop. Als mensen nog tips hebben dan hoor ik het graag!
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Je koopt gewoon een 2e hands setje, neem je gelijk een navi versie. Beetje goed zoeken en je hebt een set voor ongeveer 350-400 euro. Inleren kan ik voor je doen inc component beveiliging etc.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!