coming home leaving home optie

Hoii.

De polo beschikt over de zogenoemde coming home en leaving home optie.. nou gaan mijn lichten wel aan als ik hem open doe voor 30sec maar als ik de auto uit zet gaan ze gelijk uit... ondanks dat die ook op 30sec staan.

iemand enig idee hoe ik dit aan kan zetten? heb lichtsensor.
 
Vw  Polo AW 2019  1.0 95PK 
Als je seint met grootlicht werkt t wel, je kan dit laten aanpassen door @TCL via VCDS dat ze aan gaan bij het openen van je deur. Bij mij was het precies zo op mijn 6C en bij @MisterT ook op zn aw.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Heren,

Hartstikke bedankt voor de info.. De auto gaat dit weekend even aan het infuus om een dosis aanpassingen te krijgen met vcds.

Thanks!
Inderdaad een nieuwe AW
 
Vw  Polo AW 2019  1.0 95PK 
Dus dit kan niet automatisch begrijp ik? Ik heb hetzelfde probleem...hoewel probleem. Zal wel een standaard ding zijn op de vw aw. Zou fijn zijn als de lichten aanblijven als je uitstapt (30 sec).
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Tuono
@Orrie Dat je licht meteen uit gaat als je contact uit zet is omdat dit zo gecodeerd is. De CH treed pas in werking na openen deur en eerst groot licht geseind. dit kan wel aangepast worden dat deze op contact reageert ipv de deur. Maar kan je niet zelf moet met VCDS/VCP gedaan worden. Doe ik vaker omdat op de andere VAG merken dat automatisch wel standaard aan staat alleen bij VW niet
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!