Hallo,
Ik ben nu al een tijdje aan het stoeien met mijn interieur-sensoren van het OEM plus alarm. (naderhand ingebouwd)
Elke keer dat ik deze aansluit en codeer in VCDS krijg ik een foutcode te zien.
Als ik de sensoren weer uitschakel in VCDS en de stekker 'loskoppel' dan blijft de melding ook weg en is alles goed. Het gaat hierbij om de volgende melding;
Heeft iemand misschien een idee hoe ik deze foutmelding weg kan krijgen?
In VCDS heb ik in module 09 aangevinkt dat de interieur monitoring sensoren wel in de auto zitten, ook kan ik de gevoeligheid aanpassen hiervan.
Groeten,
Vincent
Klopt het trouwens ook dat het knopje voor 'interieurbewaking uitzetten' blijft branden als de auto op slot is? Deze brandt altijd heel minimaal bij het op slot zitten van de auto. Ik dacht dat deze ook uit zou gaan na het sluiten van de auto.
Wellicht heeft iemand anders het antwoord voor mij die ook een Alarm heeft?
Ik ben nu al een tijdje aan het stoeien met mijn interieur-sensoren van het OEM plus alarm. (naderhand ingebouwd)
Elke keer dat ik deze aansluit en codeer in VCDS krijg ik een foutcode te zien.
Als ik de sensoren weer uitschakel in VCDS en de stekker 'loskoppel' dan blijft de melding ook weg en is alles goed. Het gaat hierbij om de volgende melding;
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 81771 km
Time Indication: 0
Date: 2050.14.20
Time: 18:19:13
Heeft iemand misschien een idee hoe ik deze foutmelding weg kan krijgen?
In VCDS heb ik in module 09 aangevinkt dat de interieur monitoring sensoren wel in de auto zitten, ook kan ik de gevoeligheid aanpassen hiervan.
Groeten,
Vincent
Klopt het trouwens ook dat het knopje voor 'interieurbewaking uitzetten' blijft branden als de auto op slot is? Deze brandt altijd heel minimaal bij het op slot zitten van de auto. Ik dacht dat deze ook uit zou gaan na het sluiten van de auto.
Wellicht heeft iemand anders het antwoord voor mij die ook een Alarm heeft?
Laatst bewerkt door een moderator: