Voorstellen Clonestar, Polo AW 1.0 TSI comfortline Pure White uit 2018

Even voorstellen...
Ik heb nu sinds +/- 3 weken mijn Passat 1.4 TSI bluemotion comfortline B7 uit 2011 ingeruild voor deze Polo 1.0 TSI...
Polo.png
Wat een genot om in te rijden!
Nooit gedacht dat zo'n 1.0 blokje zo lekker zou kunnen accelereren b.v.!

De auto werd geleverd met al 1 modificatie: De tellers doen een mooie needle-sweep bij het starten!

Nu sinds dit weekend de 2de mod er op gemaakt door op de achterkant van de armsteun een knop met sigarettenaansteker en 2 usb poorten te bouwen zodat de kids achterin gebruik kunnen maken van dvd-schermpjes en tablets.
armsteun-plaatje.JPG
De aansluitingen zitten doorgelust vanaf de aansluiting voorin (onderkant sigarettenaansteker) met tussenin een extra zekering in de kabel.

Ik hoop hier op het forum veel te leren over allerlei dingen die ik nu nog niet weet van de Polo...
Mogelijk wil ik me nog gaan bezighouden met de mogelijkheden om via de ODB aansluiting dingen aan te passen.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!