Claxon defect Polo 6R

Logish. Maar ik probeer geld te besparen. Als ik iets zelf kan doe ik dat liever zelf.

of er spanning op de bedrading komt te staan wanneer je de toeter gebruikt....

stekker van toetoet af en er een multimeter op zetten...

Zo handig ben ik nog niet met auto's... Zou het wellicht ook een zekering kunnen wezen? Het geeft in ieder geval geen storingslampje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Dominic_Spijkenisse
eerst zekering checken ja
dan de stekker op de toeter
dan de stekker in je stuur
dan de sleepring
En overal ff je multimeter tegenaan houden om te checken waar het zit.

Heb je die niet rijd dan direkt naar de garage.'
Niet kunnen toeteren is levens gevaarlijk met dit mooie weer!!!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Zekering. En daarna even kijken of je de stekker van de toettoet los kan maken.

Alles verder met het stuur zou ik met rust laten ivm sleepring die niet mag verschuiven en airbag gecombineerd met jou eigen opmerking "zo handig ben ik nog niet met auto's". Wel mee kijken als een garage het voor je doet. Kan je het in de toekomst zelf
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Zekering. En daarna even kijken of je de stekker van de toettoet los kan maken.

Alles verder met het stuur zou ik met rust laten ivm sleepring die niet mag verschuiven en airbag gecombineerd met jou eigen opmerking "zo handig ben ik nog niet met auto's". Wel mee kijken als een garage het voor je doet. Kan je het in de toekomst zelf
Dat ben ik zeker van plan! scheelt een hoop geld. Heb je misschien een handige website voor de zekeringen? Dan kan ik makkelijk zien welke zekering ik moet hebben.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!