Voorstellen Chrisve - Polo aw 2018

Hey allen, ff voorstellen. Ik ben Chris uit het Belgische Kieldrecht (grens van Nederlandse Hulst) Ik kocht een vw polo 1.0 48kw 65pk in de trendline uitvoering voor mijn vriendin. Verrast hoe ruim dat autoke is en zelf altijd al autofreak geweest dus nu hier beland om te zien wat allemaal kan met dit wagentje ;) groeten en benieuwd naar alle info en tips hier
 

Bijlagen

  • B3D4C8AF-FD7D-4809-BD28-9239C3C94A43.jpeg
    B3D4C8AF-FD7D-4809-BD28-9239C3C94A43.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 35
Volkswagen  Polo aw 2020 comfortline  1.0 70kw 95pk 
Welkom op het forum. Een Polo AW met 65PK had ik nog niet gezien, in NL heeft de Trendline 80PK. Is verder ook niet belangrijk, als je er plezier van hebt.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Thx.... veel sympathie hier en ja Sal 65pk.... eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik gewoon snel auto moest hebben daar ik vorig autootje van vriendin total loss had gereden‍♂️♂️ Uiterlijk was deze tip top met nog geen 11000km op..... nu geef ik toe dat rit naar huis dubbel was.... radio afwerking ruimte etc was ik aangenaam verrast..... motor tja.... ik rij zelf andere wagen dus was even wennen.... maar ze is er wel erg blij mee ik zoek nu wel de software update naar 75 pk te doen of mss toch tuning naar 80pk..... enige is.... software update is 150€ las ik en tuning dik 300 met slechts 5nm winst..... maar alles bij elkaar erg fijn autootje en zullen het wel beetje opsmukken tot iets top ;)
 
Volkswagen  Polo aw 2020 comfortline  1.0 70kw 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!