Chiptuning 1.4 MPI

even kijken hoe ik het ga verwoorden..

Mensen die kiezen voor het langzaamste benzinemodel op een nieuwe auto en vervolgens F16 prestaties verwachten. Tuurlijk kan ik niet in iemands financiele situatie kijken op het moment van de aankoop.

tuurlijk het kan, maar dan ga je richting GTI prijzen voor je 1.4 MPI motor welke je vervolgens wel op moet rijden omdat zo'n projectauto heel lastig te verkopen is in de toekomst.
+-100 euro per pk extra bij normale chiptuning en nog zal je het niet merken. Het vermogen is er gewoon niet onderin de toeren en geen chipper die dat erbij kan toveren..

Er zit gewoon verschil in motoren. De 0.8 liter Matiz van mn vriendin was nog feller op het gas dan de 1.4 Polo waar ik mee proefgereden heb, wen er maar aan..

Mijn 2 cent
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!