Chiem's 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
Trendline
Kleur
Shadow Blue
Bouwjaar
2010
Ik heb altijd zoiets; beter niet, maar als ze het dan toch doen, laat ze het rustig aandoen, zodat er zoveel mogelijk heel blijft. Zo'n radio is fininacieel nog op te vangen, maar als ze echt hebben lopen hakken en boren in je dashboard; dan wordt het een ander verhaal. Een andere mogelijkheid is een NaviLock. Kost ongeveer 165 euro en schermt je radio af. Leuk bedacht, maar ik zij mijzelf niet iedere keer die NaviLock erop zetten en er weer afhalen. :wink:

Overigens kom ik ook van de RCD af, maar een RNS315 kan ik je toch zeker wel aanraden. Er zal een wereld voor je open gaan.
 
Sinterklaas heeft me verwend dit jaar :)
Een setje wieldoppen voor op de afgrijselijke stalen velgen. Het staat een stuk beter, en het lijkt gewoon alsof de blauwe lak meer begint te glimmen. Optisch bedrog hoop ik :)

vep8.jpg
 
Tijd geleden helaas klappen gehad... Linkerspiegel omgeklapt (geschopt) en glas kapot...
IMG_3223.jpg


Eerste blik is alleen het glas kapot en het plastic randje er om heen (aan de bovenzijde), maar nu blijkt ook dat het LED lampje het aan het begeven is. Soms nergens last van, maar ineens knippert ie op 20% sterkte tot 0%... Zit je toch niet op te wachten...
Wintermatten hebben met twee dagen sneeuw hun dienst weer bewezen, al het water was m'n matten ingetrokken en dan hadden we voortaan kunnen lachen tijdens het starten :)

De volgende halte: op zoek naar Alcantara :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!