Chameleon oranje voorruit

Ik laat mijne volgende week tinten door Tinttotaal in Amsterdam, ik weet niet of zij de rode hebben, want ik wilde namelijk sowieso de blauwe zelf :). Kost ongeveer rond de 225 voor alleen de voorruit (aangezien de rest toch al is getint :))

Goedkoop is duurkoop met die folie. Slechte folie of slecht geplakt en het is net alsof je continu door een bril gevuld met water moet kijken.

Mee eens! Zoek liever naar de beste met reviews in plaats van te zoeken naar het goedkoopste! Heb je veel langer profijt van, zit je prettig met garantie, heb je een kwalitatieve goede folie en wordt het werkelijk door professionals aangelegd :).
Je wilt niet na 'n aantal maanden/jaren lelijke vlekken en/of strepen of bubbeltjes zien namelijk. Zonde van je geld (en je zicht)
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!