carstyle4you

Graag jullie ervaringen met dit bedrijf van deMercer weet ik ze al die was niet zo blij

Ik heb besteling gedaan paar weken terug hoor niks en krijg niks en website is offline nu
Maar wel 80 euro betaald

Gr ramob
 
Ik heb een nare ervaring met dit bedrijf,

Enkele maanden geleden heb ik een switch besteld (PDC ON/OFF) en betaald.
Na weken geen reactie te hebben gehad van dit bedrijf, ben ik uiteindelijk gaan mailen.

En na heel veel (vooral boze) mailtjes later kreeg ik mijn switch binnen!

Wat ik heb begrepen van Tanja Pichler & Thomas, is dat zij dit bedrijf als hobby erbij doen.
En (belachelijk) te weinig tijd hebben.
 
04/01/2013PendingPayPal IPN Verified [Completed (Unverified; € 68,80 )]04/01/2013Pending 04/10/2013PendingPayPal IPN Verified [Reversed (; € -66,11 ); buyer_complaint; PayPal transaction value (-66.11) does not match order value (68.80)]04/10/2013PendingPayPal IPN Verified [ (; € 0,00 ); PayPal transaction value () does not match order value (68.80)]

dit is nu mijn status weet iemand wat dit betekend ja dat er te weinig geld is binnen gekoemen maar heb gewoon bedrag betaald wat het koste via paypal?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!