CarPlay crash

Hi,

Wat mij is opgevallen, is dat het hele infotainmentsysteem (MIB) crasht wanneer ik het navigatiescherm (SD-kaart) verplaats naar de digitale cockpit terwijl ik bekabeld verbonden ben met Apple CarPlay. Dit is vandaag vier keer achter elkaar gebeurd.

Het vreemde is dat ik dit soort problemen eigenlijk al sinds het begin ervaar. Sinds ik de auto heb (anderhalf jaar), gebeurt het af en toe dat CarPlay ineens wegvalt. Dan moet ik de USB-kabel loshalen en opnieuw aansluiten, en soms moet ik zelfs het hele systeem opnieuw opstarten. Is dit een bekend probleem?

Ik heb al van alles geprobeerd, zoals het opnieuw formatteren van de SD-kaart en het gebruiken van een ander slot.

Polo GTI AW 2020
SW Train versie: MST2_EU_VW_ZR_P0480T
MIB: 3Q0035874C

Volkswagen  Polo GTI AW 
Ik heb idd ook wel eens dat het systeem ff tript, maar nooit vast loopt. Ook heb ik vaak dat het scherm in blokjes veranderd als de achteruitrijcamera uitschakelt en ik weer vooruit rijdt. Het is ook zo weer weg en daarna geen problemen.

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!