CAN-BUS LED (Scilencer) Geeft foutmelding

heeft vermoedelijk iets van doen met 't vochtige weer, dan verandert de weerstand altijd een beetje en als dat beetje een beetje veel wordt waardoor 't zichtbaar wordt voor 't canbus systeem, dan geeft die een fout melding.

btw wanneer krijg je die foutmelding?
is miss wel makkelijk om wat meer info te kunnen geven ;)
oh en ook welke leds 't betreft ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
ik sluit me bij graafie aan, zijn bij mij zelfs juist de leds die geen problemen geven :lol:

maar Sjakie, heb je al een t10 errorcanceller geprobeerd?
is te koop bij xenonlamp.nl ;)
(zelf geen ervaring mee aangezien ik 'm niet nodig heb)
denk niet dat er verder veel oplossingen voor jou zullen zijn behalve andere leds of zo'n weerstandje er tussen... (tenminste ik kan er geen bedenken, aanvullen mag altijd, extra kennis is nooit weg :mrgreen: )
 
VW  6R  1.2TDI 
Sjakie, dat lijkt me sterk ;)
heb zelf dan wel een set van xenonlamp.nl, maar ik krijg pas een fout als ik de xenon aanzet (heb geen warning canceller) ;)

en qua error modules ga ik mezelf trakteren met kerst of sinterklaas op die van de drl wss :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!