buitenspiegels inklapbaar?

De buitenspiegels van mijn Polo 9n3 BM deze zijn inklapbaar maar als ik ze savonds probeer dicht te doen moetk dit met aardig wat kracht doen en ik wil niet dat ik het sloop is er een bepaalde handeling om ze in te klappen?

Alvast bedankt!
 
Ja bij mij in de wasstraat kregen ze dus ook een tikje... waardoor ik m naar buite klapte maar daarna wou ik eens proberen om ze in te klappen maar ik moest aardig drukken en nog wou t niet lukken dus vandaar mijn vraag of er een aparte handeling uitgevoerd moet worden ofzo
 
Nee ze gaan aardig zwaar. Maar met een flinke duw komt het wel goed. Je moet wel aan de onderkant tegen het niet gespoten deel aanduwen. Dat is het minstkwetsbare.
 
bij mij is er dus een stuk plastic afgebroken van de spiegel omdat ie niet ingeklapt wilde worden... parkeerschade :(

Stuk plastic lag gelukkig netjes naast de auto dus dat lijm ik er weer op zodra het beter weer is (nette breuklijn en geen splinters).
 
tja, als je t nooit gebruikt kan het vast korroderen/roesten.

let wel, er zijn ook electrisch inklapbare spiegels op de markt,
maar die benne volgens mij nooit op de polo 9n/3 geleverd.
Maar met wat handigheid was dat wel te doen heb ik ergens gelezen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!