buiten temperatuuraanduiding

een tijdje terug had ik ipv tijdaanduiding de buiten temperatuuraanduiding. Nu is dat weer verdwenen en heb ik de tijdaanduiding weer terug.

De buitentemperatuuraanduiding vond ik wel prettig. Hoe stel ik dit in? Ik heb helaas geen gebruiksaanwijzing bij de Polo.

Verder zit aan de ruitenwisselhendel aan de onderzijde een resetknopje. Wat reset dat knopje?
 
Als het goed is, zit er een boordcomputer in de 9N...dat knopje zit aan de rechterhendel en als je daar op drukt, kun je dus je buitentemp. zien, maar ook je gem.verbruik, hoeveel km's je nog met de tank kunt rijden enz.enz.
Die werkt alleen als je het contact aan hebt. Als het contact uit is, gaat hij automatisch terug naar de klokaanduiding.
 
Ik ook gewoon door drukken totdat je tegenkomt wat je wilt hebben

Temp.
Verbruik.
Totaal km nog te rijden met de brandstof
Enz.....

Andere linker hendel crouse control zeer handig voor lange afstanden
 
dit is normaal vanaf 4 graden. Normaal als je aan het rijden bent en het koelt af tot 4 graden begint hij ook te piepen. Is gewoon voor je eigen veiligheid dat je moet opletten voor gladde wegen. (hebben ze mij toch verteld)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!