BT verbinding

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Ik heb sindskort een pixel 6 met android 12. Nu werkt Android Auto perfect alleen het VW BT systeem werkt niet als AA geactiveerd is.

Dus ik kan alleen bellen met AA en niet het VW BT systeem. Niet dat dit een ramp is maar met mijn vorige telefoon Huawei kon ik wel beide systemen gebruiken, kiezen.

Als ik Android auto afsluit dan kan ik wel bellen met het VW BT systeem.

Is dit bij jullie ook?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
ik heb een iPhone 11 en gebruik dus apple CarPlay met Cplay2air.
als ik mijn iPhone NIET aansluit via de kabel of Cplay2air niet gebruikt (dus de usb van Cplay2air bakje niet in zit) dan werkt de iPhone gewoon met het VW BT systeem.
als mijn Cplay2air wel in zit dan wordt automatisch de draadloze CarPlay verbinden gekozen kort nadat eerst het VW BT systeem verbinding gemaakt heeft.
wil ik dus enkel via VW BT systeem werken moet ik de CarPlay of Cplay2air verbinding verbreken. ik moet dus kiezen, samen gaat niet.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
ik heb een iPhone 11 en gebruik dus apple CarPlay met Cplay2air.
als ik mijn iPhone NIET aansluit via de kabel of Cplay2air niet gebruikt (dus de usb van Cplay2air bakje niet in zit) dan werkt de iPhone gewoon met het VW BT systeem.
als mijn Cplay2air wel in zit dan wordt automatisch de draadloze CarPlay verbinden gekozen kort nadat eerst het VW BT systeem verbinding gemaakt heeft.
wil ik dus enkel via VW BT systeem werken moet ik de CarPlay of Cplay2air verbinding verbreken. ik moet dus kiezen, samen gaat niet.
Helder dan hoort dit zo en dan was mijn oude telefoon Huawei een uitzondering.. Mijn nwe Pixel 6 werkt dan zoals het hoort. Wat wel jammer is dat voor voorgekozen simkaart voor contacten ik nog steeds moet kiezen op het scherm via AA. Welke sim ik wil gebruiken, terwijl ze als voorgekozen zijn door mij en opgeslagen.
Via VW BT hoeft dit niet dan wordt mijn voorgekomen sim per contact keurig gebruikt zoals dit in mijn telefoon staat.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!