Brodit ProClip

Hallo,

zal me eerst even voorstellen. Ben Martijn, woon in Hoogezand en ben sinds kort in het bezit van een Polo Bluemotion. 5 deurs, rns 310 met bluetooth (2 knopjes), climat control, parkeersensoren, elektrische ramen rondom, licht en zicht pakket en wat ik verder vergeten ben. Heerlijke auto Big Grin

Nu heb ik van Brodit de proclip gekocht welke je "achter" de radio stopt. maar de bluetooth adapter zit in de weg (wat een achterlijk ding ook...) Weet iemand hoe die vast zit? En zal het een goed idee zijn als ik die bluetooth adapter los haal, een stukje omhoog zet zodat de proclip wel gemonteerd worden? Of zijn er al mensen met foto's die dat al gedaan hebben? Andere oplossingen sta ik ook open voor.
 
Welkom Martijn !

Ben benieuwd naar de foto's van je BM.

Even over je proclip. Ik neem aan dat je deze houder gekocht heb om je telefoonhouder/lader op te zetten? Je heb daar idd geen ruimte voor naast de radio. En als je het voor elkaar krijgt ontstaat er altijd een spleet in je dashboard waar de houder achter de radio vandaan komt. (vraag me af of het wel past op de RNS 310?) Mijn advies is bij je dealer de originele houder voor je telefoon te kopen welke je ipv de Bluetooth adapter in de houder klikt. Even aanmelden op je RNS 310 en het werkt perfect! Ik heb hetzelfde voor m'n iPhone 4.
 
Klopt inderdaad. Ik heb de houder gekocht om de telefoon op te laden, en vind het niet prettig als deze gewoon los in de auto ligt. Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met
je ipv de Bluetooth adapter in de houder klikt.
Bel je dan niet meer handsfree via bluetooth? Gaat dat ook werken voor een htc touch pro 2?
 
Reinier zei:
Welkom Martijn !

Ben benieuwd naar de foto's van je BM.

Even over je proclip. Ik neem aan dat je deze houder gekocht heb om je telefoonhouder/lader op te zetten? Je heb daar idd geen ruimte voor naast de radio. En als je het voor elkaar krijgt ontstaat er altijd een spleet in je dashboard waar de houder achter de radio vandaan komt. (vraag me af of het wel past op de RNS 310?) Mijn advies is bij je dealer de originele houder voor je telefoon te kopen welke je ipv de Bluetooth adapter in de houder klikt. Even aanmelden op je RNS 310 en het werkt perfect! Ik heb hetzelfde voor m'n iPhone 4.

Ik krijg dalijk zo'n bluetooth adapter wat ik echt fugly vind.. is er ook een houder waar je je iphone op kan klikken en tegelijk oplaat + je handsfree kan bellen + muziek afspelen? of hebben jullie het hier over? en zet je die houder dan op mijn huidige adapter?

kan dat met dit ding?:

http://www.youtube.com/watch?v=JFQVblMlZf4&NR=1
http://www.jncs.nl/index.php/volkswagen ... ouder.html

http://mypolo.nl/viewtopic.php?f=37&t=871&start=70

Is dit ding alleen voor de 4? of ook kan je ook de 3gs erop klikken? ;o

Gr
 
helaas heb ik geen Iphone meer maar de Samsung Galaxy S II
dus ik heb niks aan zo'n Iphone holder...je kan deze Iphone holder gewoon bij de Dealer kopen...is best handy idd Big Grin

maar als ik een Iphone 4 zou hebben dan zou ik dit kopen! kost wel 200 euro ofzo...vrij prijzig...
 
Alessandro,

Wat je omschrijft dat kan je allemaal met de originele houder. Het eerste YouTube filmpje laat trouwens de originele houder voor de 3GS zien.

Je kan dus de originele houder op de plaats van de touch adapter of van de "2-knops" Bluetooth adapter klikken. Je kan je telefoon bedienen via de RNS 310 ea. Ook kan je via Bluetooth muziek streamen, en de telefoon laadt op. Het is allemaal origineel dus wat wil je nog meer Big Grin

En ja, helaas is ie wel rond de 200,00 euro ja. Maar ik zou niet meer anders willen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!