brillenvak geplaatst.

Ik heb iets anders bedacht. In eerste instantie dacht ik dat ik die pluggen van die beugel wel zou kunnen gebruiken maar dat viel dus tegen. Als je die beugel dus verwijderd zie je twee rechthoekige gaten (ongeveer 1cm x 2cm). Wat ik dus heb bedacht is om twee dunne plaatjes van ijzer te nemen die net zo groot zijn als die twee gaten. Je boort in het midden van elk plaatje een gat waar je de schroef van de brillenvak in kunt draaien (volgens mij 3,5 mm of 4 mm boor). Nu pak je dus de brillenvak en je draait de schroeven een stukje vast aan de plaatjes. Je steekt nu die twee plaatjes in de twee rechthoekige gaten en daarna draai je de plaatjes dmv de schroeven een kwartslag. Dan trek je de brillenvak strak naar je toe zodat de plaatjes aan de binnenkant klem zitten. Zo draai je de schroeven vast. (vast is vast hè, niet de schroeven kapotdraaien) Het is wel een beetje priegelwerk maar het resultaat mag er zijn. ;) ;) ;)
 
graafie zei:
ger,
hoi ger, ik heb ze wel al gezien in het zwart maar die passen niet in de Polo. Je moet namelijk rekening houden met de afstand van de gaten, bij de Polo is dat 14,5 cm en die ik heb gezien is met een tussenruimte van 17 cm.
Maar ik neem aan dat ze er vast wel zijn/komen passend voor de Polo.


Die 17CM zijnn voor de Passat 3BG.
Voor de W8 was er toen een zwarte versie.

Maar deze past helaas niet.
Voor zover ik weet zijn er (nog) geen zwarte met 14.5cm afstand.
Er zijn wel een aantal mensen die een beige zwart hebben gespoten !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!