Voorstellen BramGS Polo GTI

Hallo,

Even voorstellen, mijn naam is Bram, 25 jaar uit België en binnenkort eigenaar van mijn eerste Polo.

Al van kinds-af een gigantische autofan en was op zoek naar een leuke daily-driver/hot-hatch zonder te zwaar in de kosten te gaan. Deze week de bestelbon getekend voor een AW GTI in Pure White, aardige upgrade komende van een Corsa B :laughing:. Hij wordt verwacht midden juli/augustus dus helaas wel nog even wachten.
iris.jpeg
Kleur dus Pure White met het standaard tartan interieur en 17" Milton Keynes (om in de toekomst een leuke 18" onder te plaatsen).
Qua opties niet overdreven:
- Comfort Pack
- Music Pack
- Led koplampen
- Sport-Select
en nog enkele kleine nodigheden (spiegels, cruise, armsteun...).

Groeten
BramGS
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
Welkom Bram. Ik heb hem ook in wit en vind het wel mooi (had geen keus). Is echter wel erg besmettelijk
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!