boordcomputer

Er zijn kabelboompjes voor te koop om dit in te bouwen, echter heb je wel meerdere onderdelen nodig (ruitenwisserschakelaar voor de knopjes, teller klok, weet alleen niet of je misschien ook nog een andere comfort-module nodig heeft of dat deze gegevens ergens anders vandaan worden geplukt)

Het lijk mij erg veel werk voor wat het oplevert!

wat is de board computer van de polo???

wat bedoeld je met de 'board computer' suvtje ?
bij navraag bij mijn garagist is het niet mogelijk achteraf een boordcomputer in te bouwen,misschien weet iemand een adres ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dat wat kan zien het verbruik? Hoeveel km nog kan met tank enzz...

Ik dacht dat dit wel standaard was

Misschien heeft er iemand een adres in Belgie of rond de Nederlandse grens,zou dit wel willen hebben in mijn wagen

starsky polokam heeft een thread gestart over het verbruik van de Polo 9n3 1.2 en schrijft:
[h=2]verbruik Polo 9n3 1,2[/h] Hello
Vraagje ; het verbruik van mijn Polo 1,2(47 kw) van 2007 met 35,000km,vindt ik toch wat hoog,nl, 7l / 100 km,
Dit op autosnelweg in Duitsland met een gemiddelde snelheid van 115 km/h, 1 persoon aan boord en 25 kgr bagage,
Het lijkt er toch op dat het verbruik van 7l/100km bij 115km/h uit de boordcomputer gelezen is.
Daarom de vraag aan polokam, kun je het verbruik van je polo op je dasboard aflezen?
Indien ja, heb je toch al een boordcomputer in je polo. Welke functies moeten er dan bij komen?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!