Bola B17 Gunmetal 19 inch 5x100 ET43

Bij deze gaan mijn wielen eruit. Ik heb 4 sets liggen en moet verplicht (vrouwen..) de collectie uitdunnen voor ik weer wat nieuws mag kopen.

Set Bola B17 in 5x100 met Hankook 215-35 banden erom. Banden hebben nog een goede 6mm profiel.
1 wiel heeft helaas (door dezelfde vrouw als van wie ik ze weg moet doen) een stoeprandje gekust. Nog prima te maken, maar ik heb er geen zin/geduld meer voor. Afgezien van dat de normale plekjes voor een set gebruikte wielen.
Vraagprijs: 1100 euro, maar er valt altijd te praten.

Zie foto's voor hoe het onder een Polo staat.LSG.GTI.Fotos-17.jpgLSG.GTI.Fotos-6.jpgLSG.GTI.Fotos-20.jpgLSG.GTI.Fotos-21.jpg
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!