Bokken plaatsen en achterremmen vervangen

Goedemiddag,

Ik heb 2 vragen, ik wil morgen mijn remblokken en schijven aan de achterkant vervangen. Ik heb mij laten vertellen dat het handig is om de auto uiteraard in zijn versnelling te zetten zonder de handrem. Wat is jullie advies daarin? Plus waar kan ik het beste een bok plaatsen? Is voor het eerst dat ik bokken gebruik.

Volkswagen  Polo 6C 
Oke top! Dan pak ik hem gewoon daarop. Had het wel gelezen maar dacht kan het beter even navragen. Nu alleen nog even kijken met de handrem….

Volkswagen  Polo 6C 
Heb je daar geen speciaal gereedschap voor nodig om de cilinder terug te draaien van de remklauwen? Bij de meeste auto’s moet je ze op die manier indraaien omdat de handrem verstelling daar ook in zit

Volkswagen  Polo 6R 
Heb je daar geen speciaal gereedschap voor nodig om de cilinder terug te draaien van de remklauwen? Bij de meeste auto’s moet je ze op die manier indraaien omdat de handrem verstelling daar ook in zit
Klopt, en soms zijn het kutdingen en lukt het niet goed... Zou eerst even veel opzoeken en op youtube kijken voordat je het gaat uitproberen. De bouten kunnen ook vastzitten, dan kun je weinig.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!