BMDriver

Ik kon geen voorstel topic vinden en als newbie ga ik er ook maar niet meteen één openen dus stel ik me hier maar even voor:

Op MyPolo.nl zal ik door het leven gaan als BMDriver
bye-1.gif


Op dit moment rijd ik in een Shadow Blue Polo (6R) BM Comfortline 5 drs tot ik mijn eigen (lease) Glacier Blue Polo BM Comfortline 5 drs krijg, verwachte leverdatum: 22-10-2011.

Ik heb de foto's van de laatste meet al bekeken. Zag er erg goed uit. Lijkt me zeker leuk om bij de volgende meet een kijkje te nemen!
 
Bedankt!

Niet goed gezocht dus..
bonk-1.gif


Deze en de volgende zijn beide lease auto's dus de mogelijkheden zijn beperkt. Daarom is zo'n externe module van JD juist voor mij een goede optie en staat ook boven aan de lijst. Verder wilde ik er heel graag 16" Syenit van velgen onder hebben maar dat schijnt gevaarlijk te zijn ivm met onze fijne belastingdienst omdat dan de uitstoot omhoog zou gaan (?) en het dan niet meer een 14% bijtelling auto is. Er circuleren berichten oa op internet dat de belastingdienst hierop gaat controleren bijvoorbeeld wanneer garages beurten uitvoeren. De leasemaatschappij en mijn werkgever hebben het afgeraden. Maar er bestaat wel kans dat ik ze erbij ga nemen op eigen kosten..

Ik ben wel erg benieuwd wat andere BM rijders met grotere wielen hierover denken..
 
BMDriver zei:
Er circuleren berichten oa op internet dat de belastingdienst hierop gaat controleren bijvoorbeeld wanneer garages beurten uitvoeren. De leasemaatschappij en mijn werkgever hebben het afgeraden. Maar er bestaat wel kans dat ik ze erbij ga nemen op eigen kosten..

Ik ben wel erg benieuwd wat andere BM rijders met grotere wielen hierover denken..

ik ben zelf werkzaam bij een belstingconsultancy bedrijf. Heb zelf even onderzoek gedaan en ik heb wel andere velgen gemonteerd maar ben wel bij 15" gebleven. Heb divers overleg gehad en het ene kantoor geeft toestemming het andere niet. Wat ik heb gedaan is een middenweg genomen. Daarbij als het een leasebak is en je gaat velgen aanpassen gaat leasemts je banden ook niet mer betalen he;)!(dan kan je het met de dealer op een akkoordje gooien dat hij 15" factureert en de meerpijs van 16"in prive)
 
@Vincentcla

Die 16" hadden er ook bij bestelling al op gemoeten (auto moet nog komen) en dan had de
leasemij het allemaal betaald maar dat durfde ik uiteindelijk niet aan. Terecht of onterecht..
confused-1.gif


Mocht ik gaan wisselen wil ik echt die 16" Syenit velgen. Die wielen van de BM vind ik op
zich niet verkeerd maar die Syenit vind ik echt heel dik..
kwijl-1.gif
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!