BMdriver gespot

Vanmorgen werd ik ingehaald door BMdriver,
En vanmiddag op de terugweg weer..:)

Ff wat foto's gemaakt :)

achter-1.jpg

schuinachter-1.jpg

zijkant-1.jpg

spiegel-1.jpg


wel grappig dat je in je kenteken de initialen van mijn vrouw hebt ;)

Gr, Erik
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Vanmorgen weer gespot vanuit de andere Polo :)
Duurde ff, voordat ie het doorhad!
Hij wist het gaspedaal te vinden in de BM.
Ik kon het pedaal ook vinden, en kwam hem nogmaals voorbij Big Grin
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Nee ik heb toen geen bekeuring gehad :)
Dat kwam omdat ik mn kentekenplaat voor er niet geheel correct op had hangen :)

Maarruh ik ben nu als de dood dat er wat met mn 6r gebeurd!
 
Ik vond het al goed dàt ik het door had aanzien jij een soort van incognito was... ;) wist niet dat je er nog ééntje had..

Vorige week had ik het sneller door vanwege de sticker en het kenteken.. :)
 
Wat deed jij dan Raampje open en dan als een gek zwaaien naar hem Big Grin Big Grin?
Haha, nee, geen raampje open, maar wel duimpje omhoog, en een grijns op mijn gezicht :)

op welke snelwegen rijd jij?
ik op de A1 tussen Kootwijkerbroek - voorthuizen/barneveld.
Je kunt op dit stuk ook nog SilencerNL tegenkomen (Witte Polo) Of mijn buurvrouw.. (Polo 9N, (nog)niet op forum ;))

haha bij elke random polo Big Grin?
Yup, dat doe ik zoizo al bij elke Polo :)
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Ik heb trouwens wel een MyPolo sticker op mijn achterruit (Rechtsonderin) --> als je achter de auto staat tenminste

Ik rijd zelf altijd op de A4 (klein stukje maar) bij schiphol daar in de buurt (tussen 07:00-08:00 uur)
daarna de A9 (daar kom je langs Van Poelgeest BMW Dealer en de o-zo-bekende-flitspaal)
daarna de A2 richting Utrecht
en vervolgens de A12 (waar je voorbij Rijkswaterstaat/Ordina/Ikea rijd)
Uiteraard rij ik savonds ook weer terug rond een uur of 18-19u

Ik heb in ieder geval nog niemand gespot die van MyPolo is...
Maar goed als je een Zwarte Polo + Boavista's + Donkere achterlichten + MyPolo sticker rechtsonderin ziet...groot kans dat ik dat ben Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!