BM verlagen met 18inch

hello,

ik heb sinds vorige week 18inch onder mijn Bluemotion.. zeker een goede keuze geweest, totaal geen spijt van gehad.

alleen ja, om het geheel nog mooier aan te laten sluiten wil ik hem rondom iets na beneden hebben.

welke opties zijn hiervoor het beste? en misschien wellke maat moet ik nemen?
alleen veren? of een schroefset? vooor 35mm achter 50mm? ik heb er geen ervaring mee..
en lees me alleen maar meer vragen bij!! :(

en ook belangrijk het kosten plaatje?
ook las ik ergens over SCHEEF verlaagd? omdat de auto niet zn gewicht in het midden heeft?
en een bluemotion is al lager, en heeft spoilers dus raak k zeker de grond dan na een verlaging?

dat zijn dus al een paar vragen!
 
Grond raken na verlaging = zo goed als zeker.
Scheef = met veren kan het zo zijn. Schroefset nooit.
Kosten = Veren goedkoper maar nooit zoals gedacht en schroefset kun je stellen zoals je zelf wilt.
 
ghehe KW is dan ook wel meteen weer een van de duurste keuzes Stick Out Tongue
v-maxx of fk is dan wel een stukje goedkoper en schijnen (lees ik heb geen ervaringen met geen van beide schroefsets, laat staan überhaupt een schroefset) redelijke kwaliteit te geven tegen een wat lagere prijs ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
amai.. 1.4k is toch niet mn bedoeling... en ja, de grond.. die heb ik gelukkig nu nog nooit geraakt! maar met verlaging zal ut wel is gebeuren vrees ik.. :(

of gwn zo rond blijven knorren.. komen btw je velgen niet tegen de wielkast >? velge is 8 J
 
de grond nog nooit geraakt? :shock:
doe je netjes!
m'n onderlipjes van mijn voorbumper zijn er inmiddels al unaniem over eens dat ze de grond niet mogen Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!