BlueTooth op 310

Vorige week heb ik een Polo BM uit 5-2011 aangeschaft. Deze auto heeft een radio 310 met aux/mediabox en stuurwielbediening. Op het stuurwiel is een telefoonknopje. Echter heeft de radio geen BT. Weet iemand waar ik aan een module hiervoor kan komen?

VW heeft hem, maar dan wel voor 400,00 ex inbouw.

Ik hoor het graag....
 
Ffies dit topic ophalen,

Ik heb dadelijk in mijn Polo een rcd 310 zitten maar geen BT of wat dan ook eraan hangen. Ik wil echter wel een BT module inbouwen, dit ziet namelijk heel wat mooier uit dan een parrot carkit.

Wie o wie kan mij helpen????
 
Nee ik wil graag weten wat er mogelijk is..... Ik heb echt de ballen verstand van de 6R. :(

De BT touch module die sommige polo's op het dash hebben rechts van de radio, is die achteraf compleet in te bouwen????
 
neen dan werkt het volgens mijn niet ik heb hier voor ook een mf stuur ingebouwd
je heb de knoppen op het stuur nodig om op te nemen of om iemand te bellen d.m.v . spraak bediening
erg basic maar voldoet voor mijn prima
grt donna
 
Hmm ik vind de investering voor een MF stuur te duur.

Weet iemand of het mogelijk en betaalbaar is het originele BT touch systeem achteraf in te bouwen?????????
 
Hmm ik vind de investering voor een MF stuur te duur.

Weet iemand of het mogelijk en betaalbaar is het originele BT touch systeem achteraf in te bouwen?????????

Een standaard mf stuur heb je al vanaf 60e op ebay.de;)
Maar ik snap je punt, zit zelf nu ook aan de spaar om dat te gaan realiseren:lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Lijkt op wat ik erin heb zitten, maar das af fabriek, dus dat helpt je helaas niet:roll:

Maar er was ookm emand met een touch adapter look a like van een ander merk, weet echter niet meer hoe dat verhaal precies zat.
Misschien dat dat ook van hulp kan zijn voor jou?

Btw kun je anders vagtechniek niet gewoon eens om info vragen?;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!