Bluetooth module aansluiten op rns 510 (aanpassing in vag-com?)

vraagje,, heb sinds kort een rns 510 ingebouwd in me polo 6r trendline. maar nu ben ik er mee bezig om een bleutooth module hierop aan te sluiten. maar dat wil nog niet lukken. de bleutooth module is niet zichtbaar. dat zou komen omdat er een aanpassing gemaakt moest worden in de vag-com. daarvoor na een garage geweest, maar die kreeg het niet voor elkaar. nu hoorde ik dat het te maken had met je boordcomputer. ik heb er een boordcomputer op zitten met witte letters. weet iemand of dit kan en zoja hoe dit moet??? b.v.d.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb bluetooth module 1k8035730d. ik hoorde dat het te maken kon hebben met de boordcomputer. ik zou er een kleine in hebben zitten en dan kon het niet. maar het zou volgens u/jou gewoon moeten lukken?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!