Bluemotion 1.2 comfortline met highline stuur.

Beste polo rijders,

Heeft iemand hier op dit forum wel eens een Highline stuur + airbag in een comfortline gemonteerd? Het gaat mij er nog niet eens zo zeer om of de stuurwielbediening dan werkt, maar meer om of het stuur op de auto past.

Alvast bedankt voor de reacties
 
euhm.. als een golf 6 gti/gtd stuur ook op de polo 6r past, dan past een highline stuur (wat houdt dat precies in trouwens? lederen stuur met aluminium/chrome inleg?) van de polo 6r er sowieso op ;)

en de stuurwielbediening is wel werkend te maken, moet je even de juiste bedrijfjes (of mensen) voor hebben ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
ger zei:
het stuur kun je uitwisselen maar de steker van de airbag past soms niet en moet je de steker over zetten

groeten ger
was dit ook voor polo onderling?
ik dacht dat 't alleen voor golf --> polo was :oops:
(of een polo van verschillende type aanduiding bv 9n(3) 6r 6n enz)
 
VW  6R  1.2TDI 
aaah ok!
dat wist ik dus niet :geek:

maar is dat highline stuur dan niet 'gewoon' een lederen stuur met glanzende inleg onderin?
zoja dan zit dat namelijk al standaard in die van mij waardoor ik dan de benaming 'highline stuur' niet snap :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
Een stuur zonder stuurwielbediening (comfortline) heeft haakjes aan de airbag en veertjes op het stuur.

Een stuur met stuurwielbediening (Highline) heeft veertjes aan de airbag en haakjes aan het stuur. dit past dus niet op elkaar.

Maar zou het stuurwiel van de high ook op de comf. passen? Ik zou aannemen van wel...
 
Een stuur (en dus ook de airbag) van en 6R is één op één hetzelfde. Sommige golf 6 airbags zijn ook identiek aan de 6R, andere zijn verschillend. De 6R/Golf 6 airbag heeft een rand rond het logo in het stuur.

De golf 6 airbag heeft deze niet en past dus ook net niet in het stuurhuis.

Het schijnt echter wel weer dat ze bij VW de handel in airbags ook kennen en om de paar maanden met nieuwe connectors komen.
Kwestie van de connector eraf knippen en verbinden met de jouwe!
 
ropo2002 zei:
Een stuur (en dus ook de airbag) van en 6R is één op één hetzelfde. Sommige golf 6 airbags zijn ook identiek aan de 6R, andere zijn verschillend. De 6R/Golf 6 airbag heeft een rand rond het logo in het stuur.

De golf 6 airbag heeft deze niet en past dus ook net niet in het stuurhuis.

Het schijnt echter wel weer dat ze bij VW de handel in airbags ook kennen en om de paar maanden met nieuwe connectors komen.
Kwestie van de connector eraf knippen en verbinden met de jouwe!




 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!