Blue Vision H7 verlichting... van de Action

Soedje zei:
Oh op die fiets.
Nog een laatste vraag dan starksy, hoe gaan die H7 lampies er nou in? draaien ofso? Heb maar zitten douwe en kutten, en ineens zaten ze.... geloof ik.

Neem aan dat je eerst de rubberen kap eraf heb gehaald en vervolgens de ring achter in je koplamp open heb gedraaid en je hem er niet zo een twee drie uitgeragt heb, toch ?
Lampen moeten ook goed zitten anders kan het plastic wegbranden in je koplamp.
Om het echt mooi wit/blauw te krijgen met je led stadslichten (w5w) raad ik je echt xenon aan, heb het nu een paar dagen en wil al niet meer terug Big Grin
H1 voor het groot licht is bij mij nog standaard, niet zoveel behoefte aan deze te vervangen aangezien ik ze zelden gebruik!

Had het je kunnen laten zien tijdens de meeting Stick Out Tongue Jij was toch met een blauwe blouse inc foto camera, stond volgens mij met Strasky te praten toen jij je voorstelde.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!