BlUe GT wil niet meer starten.

Daar stond ik gisteren op de parkeerplaats bij de AH. Na het boodschappen doen, lukte het niet de Blue GT te starten. Hoorde wel de startmotor zijn werk doen, maar er vond geen ontsteking plaats. VW mobiliteitsservice gebeld. Binnen 20 minuten was er een monteur. Van alles geprobeerd, geen oplossing gevonden. Dus de sleepdienst gebeld en mijn Polo op transport naar de dichtstbijzijnde dealer. Direct vervangend vervoer meegekregen. Op dit moment staat de auto nog in de werkplaats. Men is er vanmiddag aan begonnen. Ben benieuwd wat het probleem is.
 
Balen, hopelijk komt dat allemaal goed dan en is het een toevalstreffer! Zelf nog geen problemen ondervonden met 22k, behalve dat ik hem zelf een beetje in de prak heb gereden, maar heb hem na twee weken eindelijk weer terug :$
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Balen, hopelijk komt dat allemaal goed dan en is het een toevalstreffer! Zelf nog geen problemen ondervonden met 22k, behalve dat ik hem zelf een beetje in de prak heb gereden, maar heb hem na twee weken eindelijk weer terug :$

Met scheef uitgelijnde motorkap.. :???::razz:

Ontopic: Ik hoop ook inderdaad niet dat je, in plaats van motorproblemen (zoals bij mijn auto), nu vaker dit soort problemen krijgt.. Je zou verwachten dat zulke problemen gewoon niet voor komen bij een nieuwe auto. Laten we hopen dat het "kinderziektes" zijn!
 
Och ja.. gelukkig heb je een vervangende auto meegekregen. Natuurlijk hoop ik voor je dat ze de oorzaak snel achterhalen zodat je weer lekker kunt touren in je eigen Polo!

Ben benieuwd :)
 
Hm, apart! :roll:
Maargoed, het kan (helaas) altijd gebeuren dat er iets kapot gaat ;)
In ieder geval leuk om te lezen dat je weer lekker kunt rijden! :)
Oh en een bluemotion zonder chip is inderdaad een wereld van verschil met een blue gt, haha :lol:
(met chip is het nog wel te doen :))
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!