Blackpolo555 eventjes voorstellen...

Hallo,


Ik ben Kristof, ik ben 22 jaar en ik ben de trotse eigenaar van mijn Polo 9n3. Ik ben eigenlijk heel toevallig op dit forum terechtgekomen en het lijkt me een heel tof forum. Vandaar dat ik me hier dus ook eventjes voorstel.
Ik woon in Heusden-Zolder (België) en ik studeer Marketing. (laatste jaar, momenteel stage bezig)
Mijn hobby's zijn auto's en het detailen ervan;)
Enzovoort enzovoort.
Mijn Polo:







Dan nog eventjes de specs:

1.4 TDI 70 paarden
BBS CV 7,5x17 ( pirelli P-zero nero 205-40/17)
2cm spacers ( 1+1)
AP schroefset
Gele mistlichten
Gti-Rooster
Bumperstootlijsten meegelakt
Zwart logo vooraan
...



Bedankt voor het lezen!
Kristof
 
Van harte welkom op het forum!!

Wederom een Belg met een dikke polo ;) Hebben jullie daar niks anders :mrgreen: Stick Out Tongue

En de foto's zo in een lege parkeergarage zien er goed uit!!
 
Hallo Blackpolo555 a.k.a. Kristof,

idd.... mooie zwarte Polo! :mrgreen:

ps, welke parkeergarage is dat eigenlijk (Heusden-Zolder?!)
Immers Dup (en nog iemand) heeft hier ook foto's gemaakt.
Zien er idd. goed uit in die Parking ;)
 
@RomeoHotel
Dank je wel voor de leuke reacties! De foto's zijn genomen in de ondergrondse parking aan de euroscoop in Genk. Het is echt een leuke locatie en de foto's zijn genomen door een vriend van mij die er meer verstand van heeft:)


grts
Kristof
 
heej welkom en ik heb meteen een vraag die 7.5j met 205 bandjes erom staan die getrokken om kaarsrecht op de velg

ikzelf heb parabolen ook 7.5 x 17 en ben aan het twijfelen tussen 205 of 195er bandjes

gr brian
 
@belev

Ik heb zelf 205 maar als je kan kiezen zou ik de 195 nemen dat toont weer net iets sportiever.
En als je lager ligt is dit ook makkelijker want ik schuur regelmatig in mijn wielkassen en dit zal minder zijn met de 195.


grts
Kristof
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!