Bijzondere markering

Tijdens het schoonmaken van mijn Polo heb ik ook de bekleding verwijderd. Onder een afdekkap op de bestuurdersstoel vond ik iets.... bijzonders...

Zijn jullie zoiets al wel eens tegengekomen? Volgens mij is het gemaakt met de witte lak die ze op bouten smeren om ze te zegelen. De auto is van 1998 en niet van de jaren 40.
 

Bijlagen

  • IMG-20200726-WA0002.jpg
    IMG-20200726-WA0002.jpg
    268.3 KB · Weergaven: 100
Volkswagen  Polo 9N1  1.4 44pk 
Absurd. Er lopen in DE nog steeds wel fanatiekelingen rond, en er zullen ook best wel in de fabriek werken. Maar dit is wel belachelijk.
misschien maar eens een nette brief naar VW Duitsland sturen met je bevindingen en chassisnummer. Die kunnen dan in hun systemen nog wel terugvinden wie er aan de assemblielijn hebben gestaan.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Absurd. Er lopen in DE nog steeds wel fanatiekelingen rond, en er zullen ook best wel in de fabriek werken. Maar dit is wel belachelijk.
misschien maar eens een nette brief naar VW Duitsland sturen met je bevindingen en chassisnummer. Die kunnen dan in hun systemen nog wel terugvinden wie er aan de assemblielijn hebben gestaan.
Kan ook door vorige eigenaar zijn gedaan. Je komt er nooit achter.. lekker wegschrapen die handel!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Ahmed0235
Absurd. Er lopen in DE nog steeds wel fanatiekelingen rond, en er zullen ook best wel in de fabriek werken. Maar dit is wel belachelijk.
misschien maar eens een nette brief naar VW Duitsland sturen met je bevindingen en chassisnummer. Die kunnen dan in hun systemen nog wel terugvinden wie er aan de assemblielijn hebben gestaan.

Had hem wel gespiegeld geschreven, domme Duitser :tearsofjoy:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Denk eerder dat het een 'grapje' is van iemand die ooit eigenaar is geweest van de auto dan dat dit iets is wat bij aflevering al zo was. Hoop ik dan.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
In bijv India of Nepal zie je dit teken heel veel. Dit is geen hakenkruis maar een zonneteken. Veel gezien daar op auto’s.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
In bijv India of Nepal zie je dit teken heel veel. Dit is geen hakenkruis maar een zonneteken. Veel gezien daar op auto’s.
Ga jij maar met dat teken op je voorhoofd op de Dam staan en uitleggen dat het een zonneteken is. :rolleyes: Moet dat geluk brengen als ze dat ergens in je auto tekenen?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Ga jij maar met dat teken op je voorhoofd op de Dam staan en uitleggen dat het een zonneteken is. :rolleyes: Moet dat geluk brengen als ze dat ergens in je auto tekenen?
“De swastika, ook wel bekend als het hakenkruis, is een symbool in de vorm van een kruis met aan alle uiteinden een haak. Het is een in de loop van de geschiedenis vaak gebruikt teken in allerlei culturen wereldwijd en staat in het algemeen voor levenskracht, geluk of heiligheid.”
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!