Voorstellen Bij deze...

Apollo_in_a_Polo

Premium lid
Mij is voorgesteld mij voor te stellen, wat ik mij wel voor kan stellen, dus bij deze...

Mijn naam is Walter, ik ben 57 jaar, single, en woon in de kop van Drenthe - waar de hersens zitten - en heb in november 2025 de VW Polo van m'n moeder overgenomen. Hij heeft wat probleempjes - zoals de haperende centrale deurvergendeling, die nogal eens de ramen wil opendraaien - en er valt hier en daar wat te verbeteren - bijvoorbeeld (zo goed als) nieuwe wielen - maar de grens tussen wensen en kosten is vaak groot.

Ik ben PPP *) en het is onduidelijk hoelang ik nog van zelfstandig rijden kan genieten. Ik ga daarom niet snel grote afstanden rijden, als single met pech ergens in - bijvoorbeeld - de Ardennen of halverwege - bijvoorbeeld - de Fehmarnbelt-tunnel stil te staan is geen pretje. Dit is geen contactadvertentie, maar als er meer SIP zijn, dan is de eerste stap hetzelfde: de voorstelling.

Maar op dit forum is duidelijk de Polo de ster van de show, dus... Bij deze...

Apollo_in_a_Polo.webp

*) Parkinson's Patiënt in Polo
*) Singles In Polo, Solo In Polo

Volkswagen  Polo 9N 
Hi Walter, welkom op dit forum!
Ik moest een beetje gniffelen om je beschrijving. Veel leesplezier en vooral veel en bovenal veilige km's gewenst! :cool:

Volkswagen  Golf 8 2020 | Golf 3 1994 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!