bi-xenon omruilen!

Beste forumleden ik heb laatst 2 bixenon koplampen gekocht nu heb ik gemerkt dat de artikel nrs verschillend zijn en daarbij zijn dus ook de ledjes een klein kleur verschil ik heb de model nr: 6r1941032 C graag te ruil voor de: 6r1941032 D dit is de rechter Koplamp de koplamp is netjes en zo goed als nieuw ik hoor graag van jullie!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 46
  • image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Weergaven: 44
Ik heb de xenon koplampen open gehad om de xenon projector te vervangen. Ik kan je wel verklappen dat je de ledjes echt niet zomaar gaat vervangen. Dan moet je verdomd handig zijn met solderen etc.
Ik denk dat je een 6r en mogelijk een latere 6c koplamp hebt. Die hebben een kleur verschil in de leds.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: ozcan42 en Jay511
Ik heb de xenon koplampen open gehad om de xenon projector te vervangen. Ik kan je wel verklappen dat je de ledjes echt niet zomaar gaat vervangen. Dan moet je verdomd handig zijn met solderen etc.
Ik denk dat je een 6r en mogelijk een latere 6c koplamp hebt. Die hebben een kleur verschil in de leds.


Ik ben best wel handig met dat is t een circuit board of zijn het los staande ledjes? en weetje ook wat voor ledjes het zijn? Eventuele fotos zouden erg helpen alvast bedankt!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!