BGT bekeken bij dealer

Na een telefoontje vandaag in de showroom wezen kijken bij de nieuwe BGT, zag er fantastisch uit maar ja zoals die daar stond ruim 28K is heel veel geld. AS vrijdag proefrijden in Amersfoort , je moet er wat voor over hebben. De dealer heeft er twee besteld, waarvan één verkocht dus binnenkort in Apeldoorn de eerste BGT helaas niet van mij.
De uitvoering in de showroom is oa met xenon lampen, vreselijk mooi maar wel een 1000 euro optie, de mistlampen zijn niet aanwezig ivm de ev gewichtstoename en de belastingen cq bijtelling, had misschien wel heel erg stoer gestaan, wordt vervolgd,

gr Hans
 

Bijlagen

  • foto-3.jpg
    foto-3.jpg
    40.5 KB · Weergaven: 232
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Is een hele mooie auto,
ik heb onlangs mijn polo weggedaan en gekeken voor een Golf 7 Highline met alles erop en eraan die kwam ook op 28k uit
uiteindelijk ben ik voor een MB gegaan maargoed een golf 7 is mischien tog een stukje luxer en degelijker als een polo.
Mischien heb je hier wat aan dit advies...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
28k? Pff wat voor opties allemaal dan? Ik heb zowat alles behalve xenon en navi en tik net geen 24k aan.

EDIT: Ik heb ook geen parkeersensoren genomen, rij regelmatig in grote auto's (5serie, C6, E klasse enz) dus inparkeren heb ik geen hulp bij nodig ;)

ja zoals die bij de dealer staat neem ik hem ook niet als ik de BGT zou bestellen, even uit mijn hoofd bij de dealer, xenon, parkeersensoren, functioneel stuur, executivepakket, climatronic, winterpakket, licht en zicht pakket, 4 drs, 65% donkergetint, alarplus, kleur, kosten rijklaar maken totaal 28.128,-- eurotjes
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
28k voor een golf 7 highline :| welke dealer?! klopt volges mij voor geen meter...(Nieuw)

Kan wel maar dan heb je een 105pk motor met handbak, ik heb zelf in de 1.4 golf met 140pk gereden en die voelde een stuk langzamer aan dan mijn bluegt met dezelfde motor, gewicht van de auto merk je dan duidelijk.

Maargoed zoals ik eerder zei, of je hebt een full options Polo bluegt of een kale golf (als je dezelfde motor neemt), je kan ook een BlueGT nemen en een paar opties niet aanvinken zoals xenon, navi, en parkeersensoren.

edit: de golf met 1.4tsi 140pk zit al op 30k en dan zit je alsnog zonder radio en heb je 16inch staal.
 
Crosspolo is ook leuk en waarschijnlijk iets goedkoper, maar de BlueGT rijd ten opzichte van de 1.2TSI toch een stuk vlotter. Je hebt meer koppel onderin waardoor de motor nauwelijks boven de 2000rpm uit hoeft te komen bij normaal gebruik. Ook heb je een aantal leuke dingen extra zoals Half-leren sportstoelen, uitgebreidere tellerunit, mooi sportstuurtje en een sportieve bumpers/spoiler (zelfde als de GTI).

Ik ben in elk geval uitermate tevreden met mijn BlueGT, helaas heeft mijn vriendin de auto elke werkdag mee :(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!