Beste Android Radio op de markt?

Beste allen,

Ik heb dit forum vandaag pas ontdekt en heb direct een account aangemaakt! Dit is mijn allereerste post, hopelijk in het juiste sub-forum/topic. :)

Ik ben sinds de zomer van 2019 trotse eigenaar van een Polo 6r uit 2012. Het betreft echter het "instapmodel" (ik heb niet eens een afstandsbediening......) en het is hoogste tijd om te upgraden. Om te beginnen: de multimedia player.

Wat dat betreft vroeg ik mij af welke multimedia player met Android Auto op dit moment de beste op de markt is. Indien mogelijk graag met draadloze Android Auto, maar dat is geen hard vereiste.

Belangrijk is vooral dat de FM radio het doet en dat ik zonder vertragingen en haperingen gebruik kan maken van Google Maps, Flitsmeister en muziek.

Wat is volgens jullie op dit moment de beste Android Auto radio?

Cheers!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
Welkom op het forum, ik ben zeer tevreden met mijn RCD330. Hiervoor in mijn Polo gehad maar nu ook weer in de Golf gemonteerd. Hier op het forum kan @dov ze leveren.

1661182949983.png
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: dov
RCD330 is denk ik wel het beste. Ik heb nu mijn 2de Android unit erin zitten die wel echt heel snel is maar zoveel bugs!
Voor veel dingen zijn schijnbaar wel oplossingen als je op XDA kijkt maar moet eigenlijk niet nodig zijn.
Ik heb de M300S 8 inch nu. Waar ik nog een oplossing voor moet hebben is dat hij soms ineens weer terug gaat naar een UI die ik niet
gekozen heb. Had ook een probleem met wifi maar dat is opgelost, en deze unit heeft dan wel Android Auto wireless.
 

Bijlagen

  • M300S.jpeg
    M300S.jpeg
    158 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Dankje Pigeon, ik had het niet kunnen vinden op google.

Nu weet ik dus niet of ik een amplifier nodig heb en of dit makkelijk te bouwen is etc.

Het gaat om jbl gto 609c speakers composet voor. En jbl club 6520 achter…
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 140 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!