Bekerhouders Polo 9N 2003

Ruud9N

Premium lid
Hoi,

Inmiddels heb ik bekerhouders gekocht maar heb mij niet gerealiseerd dat ik daarvoor de hele kap moest vernieuwen. :sad:
Bij de VW dealer is deze nog te verkrijgen maar de prijs is erg hoog. (> € 115.--)
Ook durven ze het niet aan om mij te garanderen dat deze ook gaat passen.
Ze kijken ook steeds naar mijn chassisnummer en ja, daar zat deze origineel niet in.
Ze willen dat ik vooraf betaal en ik moet hem dan ook afnemen.
Schijnbaar zijn er diverse onderdeelnummers van.
Lijkt mij sterk dat er zoveel verschil in zit.Vermoed zelf dat er twee modellen zijn, één zonder bekerhouders en één met en deze zullen allebie gewoon passen.

Mijn vraag:
1)
zit er veel verschil in deze kappen?
2) passen alle kappen in mijn auto? (ook die van een 9N2-3?)
Voorbeeld:
6Q0858069S1QB.JPG

Heb inmiddels de mooie How-to gevonden voor het inbouwen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  '03 Polo 9N 
Even op de sloop kijken of je iets kan vinden. De cassettes zelf zijn vaak beschadigd maar de console is vaak prima!

Helaas, áls ik ze al vind dan zijn ze beschadigd.
Heb al vele sloperijen benaderd en ook onderdelenlijn.nl e.d. geven geen resultaat. :(

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Dan mag jij mij een link sturen als je ze tegen komt.
Ik vind ze helaas niet. :(

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Dank je voor de link maar helaas, zelfs met de korting is deze duurder dan bij VW zelf.

Alleen wil ik graag weten hoeveel varianten er zijn.
Ikzelf vermoed dat er slechts 2 varianten zullen zijn.
1 geschikt voor bekerhouders en 1 niet geschikt voor bekerhouders.
De dealer heeft n.l. een ander onderdeelnummer dan ik zag via internet.
En aangezien het bestellen = betalen = afnemen is wil ik natuurlijk niet voor evt. verrassingen komen te staan.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Kap inmiddels gekocht voor een spotprijsje.
Verkoper heeft zelf een nieuwe gekocht.

Zijn de ventilatieroosters makkelijk over te zetten?

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Dank je, ga het doorgeven aan een vriend. (als ik zelf ga klooien dan sloop ik meer dan mij lief is :()

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!