Showroom Beetle 5C Pure White.

Hallo Allemaaaaaaaal.

Nieuwe Pagina is nieuwe auto . Na 4 jaar een Nieuwe Polo 1.2 Tsi uit 2015 gereden te hebben , werd het wat tijd voor een andere auto.
Twijfelde heel erg voor een A3. of A1 , uit eindelijk toch maar niet gedaan ! Tot dat dit pareltje via een Kennis op me pad kwam en ik meteen verliefd was...

Jaaa een Beetle uit 2012 met een 1.4 160 PK handbak en die ook nog gekieteld is tot 200 pk , je zou denken een vrouwen auto een beetle maar ik vind hem alles behalve dat :)

De beetle heeft al wat upgrades & byna full option gehad toen ik hem kocht ,
Vw Logo verwijderd van motorkap
H&R Ultralow schroefset ,
20'' Audi A8 Contana's Oem
Bi xenon
Parkeersensoren Voor & Achter
Instrumenten tellers
MFA+
RNS315 Met bluethooth
Inklapbare spiegels
etc..

Er zijn nog genoeg plannen en die zal ik hier ook wel delen met jullie in dit topic.

18/19'' Wintervelgen BBS Speedlines.
Einddemper Links+Rechts 100MM sierstukken
Middendemper verwijderen
Diffusor van 2.0 TSI uitvoering
Scirocco R Line stuur . ( het stuur wat ik ook in me Oude facelift polo had )
Compostion media MIB 2 of Discovery Media met Apple carplay

tijd voor wat foto's me oude Polo..
IMG_3732.JPG
IMG_4980.JPGextra.jpg
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!