Bazzie's BM

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Bas, ben 23 jaar, woon in Zuidlaren en studeer technische informatica aan de hanzehogeschool in Groningen. Maar dat verander ik komend jaar in werktuigbouwkunde dat is toch net even wat leuker. Big Grin En ik werk bij nefkens noord in Groningen (peageot dealer) als service adviseur, tenminste als ik niet naar school hoef.

Momenteel rijd ik nog in een ford puma uit 2000, verlaagd en met andere bumpers enzo. Rijdt hartstikke mooi, tot je drempels e.d. tegenkomt. En we wouden wel wat meer comfort e.d. dus hebben we woensdag toch maar de knoop doorgehakt en een BM besteld!
De kleur is glacier blue 4 deuren met elektrische ramen en heeft verder vrijwel alle opties o.a. een rns 315. Was wel wat regel werk (met name voor de verkoper) want ik vond dat ding wat anders uit het dashboard zou steken maar niks.

Wil er ook nog een trekhaak onder laten zetten, zit alleen te twijfelen of het een vaste of een afneembare gaat worden. Hebben jullie hier wellicht ervaring/foto's mee/van?
En uiteraard xenon en ook de H7 koplampunits. :)

Zodra de auto eindelijk binnen is (duurt nog 7 week :cry: ) zal ik zeker wat foto's plaatsen, :)
 
Gefeliciteerd Bazzie!! Je krijgt er zeker geen spijt van...!!

Houd er alleen wel rekening mee dat je ook met deze wagen de verkeersdrempels voorzichtig benadert! De BM is ook erg laag van zichzelf! Er zijn al meerdere mensen hier op het forum die de nodig schrapers hebben gehad bij die gemene @!#!#$$% dingen! ;) ;) ;)

Nu nog even afwachten dan maar!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Barry zei:
Gefeliciteerd Bazzie!! Je krijgt er zeker geen spijt van...!!

Houd er alleen wel rekening mee dat je ook met deze wagen de verkeersdrempels voorzichtig benadert! De BM is ook erg laag van zichzelf! Er zijn al meerdere mensen hier op het forum die de nodig schrapers hebben gehad bij die gemene @!#!#$$% dingen! ;) ;) ;)

Nu nog even afwachten dan maar!

Ja klopt, dat had ik ook al gezien. Maar het is gelukkig niet zo erg als bij mn huidige auto. :)


TomTom zei:
Nice dat je een 315 krijgt! Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? Is mij namelijk niet gelukt.

Eerst zorgen dat je een toffe verkoper scoort! Stick Out Tongue
Heb hem gevraagd wat de mogelijkheden waren, omdat ik die telefoon voorbereiding zo lelijk vind. In eerste instantie zei hij dat dat niet mogelijk was. Maar na een beetje moeilijk doen van mijn kant :twisted: zou hij even met de importeur bellen e.d.
Toen kwam hij met het voorstel om i.p.v. het executive plus pakket het executive pakket te doen. En dan het alarm en de 315 e.d. er apart bij. Daar werd het al met al 300 euro duurder van. Het enige minpuntje is dat ik dan een normale antenne krijg plus een GPS antenne onder het dashboard i.p.v. zon snelle antenne op het dak.
 
Nou eindelijk van de dealer gehoord dat de auto binnen is! Big Grin

Woensdagmiddag mag ik hem op komen halen, alleen zit dan helaas de RNS 315 er nog niet in. Die staat helaas in backorder.. Nou maar hopen dat die snel komt. Tot die tijd kan ik nog mooi even de tomtom gebruiken.

Oja zal woensdag ook gelijk even wat foto's schieten. :)
 
Zoo staat EIN-DE-LIJK op de oprit! Big Grin
Binnenkort de verlichting aanpassen en de kofferklep automatisch maken.

[lb:sub81zk6]http://94.100.116.98/1399050001-1399100000/1399073701-1399073800/1399073783_5_TatK.jpeg[/lb:sub81zk6]
Dit is btw niet de oprit! Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!