Barf's Polo 1.4 16V

Hallo allemaal,

Sinds enige weken lees ik mee in de topics hier op het forum en ik vond het nu maar eens tijd om me te registreren en actief mee te posten.
Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van een Polo 1.4 16V met 75pk uit 2003.
Op dit moment is hij nog helemaal standaard (op de trekhaak na ;)). Inmiddels heb ik wel een aantal ideetjes wat ik met de Polo zou willen doen, maar die moeten nog wat rijpen.
Foto's vind ik nu nog niet echt zinvol, aangezien hij nog standaard is.
Ik hoop dat ik hier nog een hoop ideeën ga opdoen!

Groeten,

Barf
 
Voorlopig heb ik geen extreme plannen. Wel is de voorbumper op 2 plekken nogal beschadigd (lakwerk), dus wie weet resulteert dat ooit nog in vervanging door een mooie bodykit.
De glanzende B-stijlen vind ik erg netjes, dus ik denk wel dat ik die binnenkort ga bestellen.
Verder denk ik dat het telkens overwegen zal worden als er een onderdeel vervangen moet worden door slijtage. Misschien een mooie uitlaatlijn o.i.d.

Foto's zal ik binnenkort posten.

Groeten,

Barf
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!