Bandenmaat

Heren.
Binnenkort (eind Juli) krijg ik mijn nieuwe Polo 6r Highline op de stoep.
Deze zal vanaf de dealer worden geleverd met een 25/30mm verlagingsset.
Nu heb ik inmiddels 17" GTI velgen besteld maar nu is de vraag welke bandenmaat ik moet nemen...
Ik las in de brochure dat boavista's met 215/40/17 wordt geleverd maar gaat dit passen met de verlagingset of is 215/35/17 een betere optie??

groet jan
 
die originele maat zou zeker moeten passen gezien de dealer deze combi ook afleverd! zou het niet passen is dat HUN probleem! maar volgens mij is het goed te doen met die maat hoor, 3cm verlaging is niet extreem en zal dan ook niet snel aanlopen!

met de 35 band ziet het er sowieso wel mooier uit, maar je voelt dan wel weer meer oneffenheden in de weg..
 
Origineel worden ze geleverd met 215-40-17, dit gaat makkelijk passen met verlagingsveren, als je toch voor 215-35 denkt, kan je beter 18' nemen. Zijn er uberhaubt wel 215-35 banden voor 17' :S ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!